Cum pot firmele de contabilitate sa isi gestioneze mai usor clientii ?

Indiferent ca ai un birou mai mic de contabilitate sau o societate cu sute de clienti, este important modul de gestionare a acestor, astfel incat treburile administrative sa nu iti ocupe prea mult timp.

In SmartBill Conta este disponibil in acest sens un modul ManagerConta, care face tocmai acest lucru, organizeaza partea administrativa a activitatii.

Mai precis, acest modul permite:

  • gestionarea depunerii declaratiilor intocmite
  • accesarea SPV
  • calcularea sumelor de plata catre buget pentru clienti
  • trimiterea de raportari catre clienti
  • arhivarea electronica a documentelor clientilor: documente de indentificare, contracte de contabilitate, documente diverse.

Din sectiunea SPV se pot prelua automat fisele de rol, somatiile si notificarile aferente, extrasele de cont si documente diverse.

In ce priveste raportarile care se pot trimite clientilor, acestea se pot parametriza in functie de situatia concreta a fiecarui client.

Apoi, pentru fiecare client, raportarile se pot prelua din SmartBill Conta, astfel:

Extensia Manager Conta este compatibila cu toate programele de contabilitate si este direct integrata cu SmartBill Conta.

Practic, in aplicatie, fiecare firma are un dosar al ei, in care se pot pastra documentele de identificare (de exemplu copii dupa CUI, certificat de TVA), contractul de contabilitate si documente diverse.

In zona de contracte de conta se pot introduce datele de pe contract, inclusiv data expirarii.

Daca se alege optiunea La expirare contractul trebuie reinnoit, atunci aplicatia va notifica acest lucru la momentul expirarii.

Contractul semnat, se poate scana si atasa in format electronic, si astfel poate fi consultat oricand este nevoie.

Principalul avantaj al aplicatiei este ca permite organizarea online a tuturor partilor administrative ale activitatii si gestionarea lor alaturi de datele contabile, ceea ce reprezinta un pas important in eficientizarea activitatii.

Articole similare

Comentariul tau aici